0 Comments

Acura TLX Type S: Paslėptas Prabangos Perlas

2023-ųjų Acura TLX Type S yra tikras atradimas prabangos ir našumo sedanų rinkoje. Nors vokiečių gigantai, tokie kaip BMW, Mercedes-Benz ir Audi, dažniausiai užkariauja antraštes, Acura tyliai gamina puikų automobilį, kuris tikrai vertas daugiau dėmesio. Tris pagrindiniai veiksniai, kurie verčia mus žavėtis šiuo vidutinio dydžio sedanu, yra jo variklis, visų varančiųjų ratų sistema ir kainos santykis. Išsamiau aptarsime kiekvieną iš jų, paaiškindami, kodėl šis automobilis yra nepakankamai įvertintas ir nusipelno daugiau pripažinimo.

Variklis

Acura TLX Type S varomas 3,0 litrų turbininiu V6 varikliu, kuris išvysto 355 arklio galias ir 354 svarų pėdų sukimo momentą. Nors šie skaičiai gali atrodyti kuklesni lyginant su kitais rinkoje esančiais šešių cilindrų turbininiais varikliais, svarbiausia ne tik skaičiai. Sukimo momento kiekis yra daugiau nei pakankamas, o variklis labai noriai sukasi. Jis išnaudoja kiekvieną savo galios dalelę. Kai kurie varikliai, atrodo, praranda galią esant didesniems apsisukimams, tačiau Type S variklis turi galią visame diapazone. Galbūt geriausia šio turbininio V6 savybė yra tai, kaip sklandžiai jis veikia. Dauguma mano, kad šešių cilindrų inline varikliai yra optimalus pasirinkimas dėl savo ramybės ir sklandumo, tačiau Acura V6 gali konkuruoti su geriausiais Vokietijos inline varikliais pagal sklandumą ir bendrą rafinuotumą.

Super-Handling Visų Varomųjų Ratų Sistema

Acura TLX pastatytas ant priekinio varančiojo rato platformos. Tai reiškia, kad V6 variklis yra skersai montuojamas. Tai gali būti trūkumas kalbant apie galios perdavimą ir valdymo dinamiką, palyginti su galinio varančiojo rato automobiliais, tokiais kaip BMW 3 serija, Mercedes-Benz C klasė ir Lexus IS. Tačiau Acura Super-Handling visų varomųjų ratų sistema (SH-AWD) praktiškai pašalina šį trūkumą. Dabar jau ketvirtoje kartoje esanti SH-AWD yra sukimo momento paskirstymo visų varomųjų ratų sistema, kuri naudoja galinius ratus, kad padėtų vairuoti automobilį. Ji gali perduoti iki 70% galios galiniams ratams. Iš šios galios iki 100% gali būti perduota vienam galiniam ratui. Sistema taip pat pergreičiuoja galinius ratus 2,9%, tai reiškia, kad galiniai ratai sukasi greičiau nei priekiniai.

Kainos Santykis

Galiausiai, kaina. Nors TLX Type S yra šiek tiek didesnis, jis konkuruoja toje pačioje rinkos erdvėje kaip ir mažesni prabangos sedanai. 2023 metų Acura TLX Type S, kurią išbandėme prieš kelias savaites, kainavo 57,745 dolerius (64,095 CAD), įskaitant pristatymo mokesčius. Tai suteikia Acura reikšmingą kainos pranašumą prieš galingesnius, bet mažiau erdvius konkurentus, tokius kaip panašiai įrengtas Audi S4, Mercedes-Benz C 43 AMG ar BMW M340i xDrive. Lyginant su sportiniais sedanai iš kitų šalių, Acura TLX Type S šiek tiek lenkia Genesis G70 3.3T AWD Sport Prestige ir Infiniti Q50 Red Sport 400 AWD. Nors Acura TLX Type S taip pat turi keletą trūkumų, visa komplektacija yra gerai suderinta ir siūlo santykinę vertę. Jis tikrai yra rimtesnis pretendentas į sportinių sedanų rinką, nei daugelis jam priskirtų.

Daugiau informacijos apie automobilių priežiūrą galite rasti čia.

https://autoplovykla.lt/en/engine-washing-vilnius/
https://autounija.lt/bmw-z2-debiutuos-zenevos-automobiliu-parodoje/
https://vilnius-autodalys.lt/1109-ag-mansory-modifikuotas-bugatti-veyron/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts