0 Comments

https://autoplovykla.lt/

Mes aptarėme pagrindus, o dabar laikas gilintis. Pradėkime nuo „gap” draudimo, nes tai papildoma apsauga, kuri būtinai reikalinga, jei planuojate įsigyti arba išsinuomoti naują transporto priemonę. Kodėl? Paprastai tariant, „gap” draudimas apsaugo jūsų automobilių investiciją nuo nuvertėjimo. „Gap” draudimas nėra privalomas, tačiau ne paslaptis, kad vos tik naujas automobilis palieka pardavėjo aikštelę, jo vertė gali iškart sumažėti 20 procentų ar daugiau. Dabar tarkime, kad tas pats automobilis būtų pavogtas arba būtų visiškai sugadintas kelių mylių atstumu. Draudikas sumokėtų tik tiek, kiek vertas automobilis, palikdamas draudėją padengti „nuvertėjimo skirtumą” tarp to, ką finansų įmonė sako, kad ji turi sumokėti už sunaikintą automobilį, plius bet kokius taikomus mokesčius ar rinkliavas. Tokiu atveju, jei neturėjote „gap” draudimo – nei iš draudimo įmonės, nei iš pardavėjo – galėtumėte prarasti daug pinigų. Iš tiesų, jei bandytumėte pirkti tą pačią transporto priemonę iš to paties salono su draudimo išmokos pinigais, turbūt pastebėtumėte reikšmingą skirtumą tarp to, kiek mokėjote pirmą kartą ir kiek galite padėti už pakeitimą. Tačiau jei jus čia apdraustų „gap” draudimas, būtumėte visiškai apsaugoti iki to, kiek finansų įmonė nori. Kaip taisyklė, mažos įmokos sukuria didesnį nuvertėjimo skirtumą nei didelės įmokos. Daugelis salonų įtraukia „gap” draudimą į naujų automobilių finansavimą ir dauguma siūlo tam tikrą aukštą „gap” draudimo tarifą, o kai kurie visiškai nieko nesiūlo. Tai gera idėja paklausti ir įvertinti bet kokią polisą prieš pasirašant sutartį. Pagrindinis dalykas – nieko nesitikėti. Kitaip tariant, pasidomėkite ir patikrinkite su savo draudėju, ar galite gauti geresnį tarifą ar jau esate apdrausti. Jūsų draudėjas gali nesiūlyti „gap” draudimo, tačiau daugelis tai daro geresniais nei prekybininkų tarifais. Jei esate reikalaujamas turėti „gap” draudimą ir jis nėra įtrauktas į finansinę sutartį, jūsų pareiga yra ieškoti einamųjų tarifų. Jei jis jau įtrauktas, išsiaiškinkite, kiek draudimas gausite ir kiek tai kainuos. Jei ketinate išsinuomoti naują transporto priemonę, pasiteiraukite, ar yra koks nors įtrauktas „gap” atsisakymo punktas, kuris padengs nuomojamą automobilį visais atvejais. Yra keletas kitų svarstymų, kuriuos reikia įvertinti perkant „gap” draudimą. Pirma, galite praleisti šią apsaugą, jei jūsų automobilių draudimo polisas jau apima visą finansuotą sumą. Antra, kai kurie „gap” polisai nebus pripažinti, jei draudėjas neturi išsamaus ir susidūrimo draudimo. AAA apibrėžia nuvertėjimą kaip „…skirtumą tarp naujo automobilio pirkimo kainos ir numatomos prekybos vertės po penkerių metų.” Tai jūsų sprendimas, ar nuvertėjimas turėtų prisijungti prie mirties ir mokesčių tarp pripažintų „tikrų dalykų gyvenime”. Jei taip, turėtumėte būtinai gauti „gap” draudimą. Susidūrimas yra įtempti įvykiai, kai į juos įsitraukiate, tačiau daugelis žmonių teigia, kad procesas po to yra dar didesnė kančia. Turi ieškoti kelionių ar sumokėti už automobilio nuomą, o jūsų transporto priemonė taisoma dirbtuvėse po to, kai sumokate franšizę – tarsi užpilti druską ant žaizdos. Nepraeina daug laiko, kol grįžtate savo automobilį – jis atrodo beveik kaip naujas! Tačiau tada jūsų draudimo įmonė skambina, reikalauja daugiau pinigų. „Kaip tai galėtų būti?” klausiate. Apatija išdavą jūsų draudimo įmonės atstovas informuoja, kad jūsų transporto priemonės remontas nebuvo sankcionuotas, nes dirbtuvės naudojo OEM (originalios įrangos gamintojo) dalis, kad jūsų automobilis vėl būtų sukurtas. Tai jūsų didelė problema, nes jūsų draudikas sako, kad mokės tik už remontus, atliktus naudojant antrinę rinką dalis. Dabar atsiduriate tam tikroje dilemoje, kurios galbūt galėjote išvengti, jei tik būtumėte nurodę, kad OEM dalys būtų naudojamos avariniuose remontuose pagal jūsų polisą prieš. Skamba gana paprasta, tiesa? Ne, jei svarstytumėte, kad daugelis draudikų draudžia karoserijos dirbtuvėms naudoti originalias dalis tik todėl, kad sutaupytų kelis dolerius. Jie tvirtina, kad skirtumai tarp originalių ir antrinės rinkos dalių kokybės ir saugumo yra mažareikšmiai. Antrinės rinkos dalys daugeliu atvejų kainuoja gerokai mažiau. Tačiau yra keletas svarbių dalykų, kuriuos reikia žinoti prieš naudojant juos remontuojant savo transporto priemonę. Šie klausimai nebūtinai susiję su draudimu, tačiau, pradedant, galite smarkiai pakenkti savo transporto priemonės perpardavimo vertei, naudojant antrinę rinką. Galite sakyti, kad apskritai antrinės rinkos dalys paspartina nuvertėjimą. Jūsų vienintelis užtikrinimas yra, kad bet kuris prekybininkas, kuris priims jį mainams, tikrai žinos, kokio tipo remontai buvo atlikti ir ar buvo naudojamos originalios dalys, tiesiog pasitelkiant istorijos ataskaitą. Naudojant antrinę rinką savo transporto priemonėje gali pakenkti jos perpardavimo vertei, taip pat gali būti didelės baudos, kaip užstato praradimas ar blogiau, patiriamos nuomos sutartyse, kai grąžinama nuomojama transporto priemonė, bet nebe originalios gamyklos formos. Saugumas yra dar vienas rūpestis, kai kalbama apie antrinės rinkos naudojimą remontams. Nors dauguma antrinės rinkos dalių yra saugios naudoti, yra daug ginčų apie standartus, kuriuos turi laikytis kai kurie ne OEM dalių gamintojai (arba neturi laikytis), kai jas kuria. Tuo tarpu kai kurie tvirtina, kad antrinės rinkos dalys yra pakankamai saugios, arba bent jau saugios kaip originalai. Net Draudimo institutas už kelių saugumą pripažįsta, kad naudojant antrinės rinkos dalių pakeitimus kosmetikai nelaimingų atsitikimų metu nekenkia transporto priemonės saugumui avarijoje. Daugeliu atvejų tai irgi nepagerins. Po ieškinio pateikimo kai kurie draudikai nukreips jus į „pageidaujamą” dirbtuves, prieš patvirtindami bet kokius jūsų transporto priemonės remontus, siekdami jus išvengti nuo jūsų pardavėjo, kur originalios pakeitimo dalys kainuoja labai daug. Kitas aspektas yra tai, kad kai kurių vėlyvojo metų modelių OEM dalys yra retos ir todėl užtrunka daugiau laiko jas įdiegti. Jei laikas yra esminis klausimas, kai sprendžiate ieškinį, galite sumokėti šimtus dolerių daugiau laukdami, kol bus pristatytos OEM dalys, nei būtumėte, jei būtumėte pasirinkę labiau prieinamas antrinės rinkos dalis. Pavyzdžiui, jūsų draudikas gali sumokėti už nuomos automobilį tik vienai savaitei, o remontas užtruks dvi ar tris. Jei pasirenkate ekonomiškesnį kelią ir remontuojate savo transporto priemonę, naudokite aukštos kokybės dalis, sertifikuotas Sertifikuotų automobilių dalių asociacijos (CAPA). Tai svarbu, nes jie nustato ir palaiko kokybės standartus metalo, plastiko ir apšvietimo gamyboje antrinės rinkos dalims avariniam remontui. Jų svetainė leidžia jums ieškoti CAPA duomenų bazėje patvirtintų pakeitimo dalių pagal markę, metus ir transporto priemonės modelį – tikrai naudinga! Jums priklauso perskaityti savo nuomos sutartį ir draudimo polisą, kad surastumėte niuansus. Ne mažiau svarbu yra nurodyti, kokio tipo dalis – originalias ar antrinę rinką – naudoti, kai reikalingi remontai. Paprastai draudimo bendrovės nekompensuos visų jūsų remonto išlaidų, jei nenaudojamos antrinės rinkos dalys. Jei tiksliai nenurodyta, jūs tikriausiai turėsite sumokėti skirtumą tarp naudojamų originalių dalių ir antrinės rinkos dalių, nurodytų sąmatoje. Kaip žinoti, kurie atsarginiai dalių tipai geriausiai tinka jūsų automobiliui? Iš tikrųjų jūs turėtumėte klausti, kurie yra tinkami jūsų situacijai. Kodėl? Tai todėl, kad visi turime skirtingas vertybes ir prioritetus. Perpardavimo vertė galbūt nėra tokia svarbi, kaip sėkmingam aukščiausiojo vadovo, kaip yra mėlynojo apykaklės fabriko darbuotojui, pavyzdžiui. Tuo pačiu metu, jei jūsų transporto priemonės perpardavimo vertė yra palyginti maža – galbūt jūs esate antras ar trečias savininkas – pigesnės antrinės rinkos dalių parinktys gali būti patrauklesnės kitą kartą, kai lankysitės remonto dirbtuvėse.

Norėdami gauti daugiau informacijos apie automobilių plovyklą Vilniuje ir jų akcijas, apsilankykite čia.

https://auto-rent.lt
https://automika.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts