0 Comments

https://autoplovykla.lt/antikorozinis-padengimas/

BMW ActiveE: Elektromobilis Kuris Pasirodė Per Vėlai?

BMW ActiveE arba elektrinė 1-Serijos versija pagaliau pasirodė nuomos rinkoje, nors pasiūla nėra didelė. Iš pradžių tikėjomės, kad tai įvyks praėjusiais metais, tačiau BMW nusprendė pristatymą atidėti siekdama optimizuoti pristatymo procesą. Pirmasis automobilis jau buvo pristatytas, tačiau iš viso yra tik 700 vienetų, tad visi susidomėję turėtų skubėti. Na, ne visai. 700 automobilių nėra daug, bet tuo pačiu metu elektromobiliai vis dar nėra labai populiarūs tarp amerikiečių.

ActiveE labai panašus į 1-Serijos automobilį, tačiau jis turi neįprastus, grandininės schemos grafiką primenančius dizaino elementus, kurie suteikia automobiliui komercinio transporto parko išvaizdą. Vienintelis kitoks išorės skirtumas yra iškilimas ant variklio dangčio, kuris paprastai būna skirtas sportiniams M modeliams. Šiuo atveju jis reikalingas trims ličio jonų akumuliatoriams talpinti.

Kalbant apie našumą, šis modelis nepasižymi išskirtinėmis savybėmis. Nuviliantis devynių sekundžių sprintas nuo 0 iki 60 mylių per valandą ir tik 170 arklio galių, 60 mažiau nei 128i modelyje, reiškia, kad vienintelis jaudulys bus pravažiuojant pro degalines. Tačiau tai nesuteiks didelio malonumo, nes automobilį galima įsibėgėti tik iki 90 mylių per valandą. Esant 184 pėdų-svarų sukimo momentui, jis taip pat turi mažiau traukos nei Nissan Leaf, kuris turi 207 pėdų-svarų sukimo momentą.

ActiveE turi panašų atstumą kaip jo konkurentai — apie 100 mylių, tačiau linkime sėkmės bandant mėgautis prabangiais BMW automobilio patogumais, kai jūsų delnai prakaituoja nuo atstumo nerimo. ActiveE taip pat yra brangus. Jei norite vieną iš 700 automobilių pasistatyti savo kieme, pasiruoškite sumokėti $2,250 ir $499 per mėnesį už uždarą 24 mėnesių nuomą. Jei neturite labai stipraus asmeninio potraukio vairuoti elektrinį BMW, galbūt vertėtų apsvarstyti kitus variantus. Vienintelis realus privalumas yra tai, kad galinės sėdynės vis dar nesumažintos, priešingai nei elektriniame MiniE, kuris tapo dviviečiu siekiant atsisakyti benzino.

Vilnius, kaip ir kiti Europos miestai, susiduria su automobilių rūdijimo problema, ypač dėl klimato sąlygų ir kelio druskos naudojimo. Antikorozinis automobilio padengimas Vilniuje tapo būtina paslauga kiekvienam atsakingam automobilio savininkui. Naudojant specialias technologijas ir medžiagas, galima užtikrinti jūsų automobilio ilgaamžiškumą ir išlaikyti jo išvaizdą be rūdžių, nepriklausomai nuo oro sąlygų.

Galerija: 2012 BMW ActiveE

Žemiau pateikiama 2012 metų BMW ActiveE automobilio nuotraukų galerija. Nors šis modelis nesulaukė didelio dėmesio, jis vis tiek yra įdomus pavyzdys, kaip automobilių gamintojai bando integruotis į elektromobilių rinką.

https://auto-rent.lt
https://autopirkimai.lt/camaro-bus-alpha-tipo-ir-evoliucinio-stiliaus/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts