0 Comments

https://autoplovykla.lt/zibintu-poliravimas/

Oficialu, 2010-ųjų MazdaSpeed3 jau pasiekė JAV krantus. Nors naujasis modelis nėra drastiškai kitoks nei senasis, jis vis dar turi tą patį 2.3 litro tiesioginio įpurškimo keturių cilindrų variklį. Variklio galia siekia 263 AG ir 280 lb-ft sukimo momentą. Tai pakanka 0-100 km/h įsibėgėti per 6.1 sekundės, todėl iki 96 km/h jis gali įsibėgėti mažiau nei per 6 sekundes. Kalbant apie likusią automobilio dalį, mes džiaugiamės, kad jis nebuvo sušvelnintas nuo Europietiško modelio versijos ir, atrodo, kad kiekviena nauja inovacija buvo išsaugota entuziastams šioje Atlanto pusėje.

Technologiniu požiūriu, MazdaSpeed3 turi daugybę naujovių. Pradžiai, naujasis variklis turi pažangų stiprinimo reguliatorių, kuris sumažina pikus siekiant tolygesnio galios tiekimo. Kairysis ir dešinysis pavaros velenai buvo modifikuoti siekiant sumažinti sukimo momento kryptis. Mechaninė šešių greičių transmisija dabar turi platesnes pavarų santykius nei anksčiau ir naudoja mažo klampumo skystį, siekiant sumažinti perjungimo pastangas.

Naujoji MazdaSpeed3 kėbulo ir važiuoklės konstrukcija natūraliai pagerėjo, tačiau ji taip pat gauna didelius stabilizatoriaus stiebus, standesnes spyruokles ir amortizatorius. Be to, dabar ji turi 18 colių ratus su didelėmis stabdžių sistemomis – 12.6 colio priekyje ir 11 colio gale.

Kalbant apie naujoves, MazdaSpeed3 turi pažangių technologijų. Jos naujas variklis turi išmanią stiprinimo valdymo sistemą, kuri sumažina pikus ties išmetamųjų dujų stiprinimo pradiniu lygiu. Šoniniai ir galiniai pavarų velenai buvo patobulinti siekiant sumažinti sukimo momento kryptis. Mechaninė šešių greičių transmisija dabar turi platesnes pavarų santykius nei anksčiau ir naudoja mažo klampumo skystį, siekiant sumažinti perjungimo pastangas.

Leidžiant entuziastams mėgautis vairavimu, „MazdaSpeed3” turi dar daugiau patobulinimų. Variklio galia yra pastovesnė dėl ant gaubto esančio tarpkojinės oro tiekimo, kuris pagerina oro cirkuliaciją tarpkojinėje sistemoje, taip pat atlaisvina erdvę oro tiekimo ortakiui, maitinančiam variklio įsiurbimą. Aušintesnis oras padidina efektyvumą, didindamas realų pasaulinį galią ir degalų ekonomiją.

Universalaus „MazdaSpeed3” kėbulo konstrukcija tapo tvirtesnė dėl sutelktų pastangų stiprinant svarbiausias konstrukcijos dalis. Naudojamas aukštos stiprumo ir itin aukštos stiprumo plienas saugos struktūrose, kaip bamperiai ir šoninių smūgių sijos, beveik padvigubėjo, šios sritys tampa tiek tvirtesnės, tiek lengvesnės.

Naujoji „MazdaSpeed3” yra pagerinta suspaudžiant torsiją aplink galinės pakabos tvirtinimo taškus, pagerinančias jos ilgaamžiškumą. Su visais šiais patobulinimais vairuo

lempu poliravimas čia.

https://auto-rent.lt
https://autounija.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts