0 Comments

https://autoplovykla.lt/antikorozinis-padengimas-vilnius/

Lewis Hamiltonas, septynis kartus Formulės 1 pasaulio čempionas, šiais metais pasirašęs sutartį su Ferrari komanda 2025 metų sezonui, jau sukėlė daug ažiotažo. Praėjusį savaitgalį jis laimėjo savo pirmąjį F1 sprinto lenktynių etapą. Tačiau Hamiltonas siekia palikti ilgalaikį palikimą ne tik lenktynių trasose. Neseniai duotame interviu jis atskleidė savo norą kartu kurti Ferrari automobilį, įkvėptą legendinio F40 modelio. Jis jau sugalvojo jam ir pavadinimą: F44.

Hamiltonas planuoja sukurti modernų tribute klasikai F40, kuris būtų analogiškas ir orientuotas į vairavimo malonumą. Naujasis F44 pasiūlys tradicinę mechaninę pavarų dėžę, tikėtina, su griebliniais pavarų perjungimais, taip prisimenant originalaus F40 pranašumus. „Vienas iš mano tikslų yra sukurti Ferrari automobilį“, – kalbėjo Hamiltonas Motorsport.com. „Aš noriu daryti F44. F40 bazė, su mechanine pavarų dėže. To sieksiu artimiausiais metais.“

Hamiltono susižavėjimas F40 automobiliu yra gerai žinomas. Šių metų pradžioje jis buvo užfiksuotas Maranelle stovintis šalia šio legendinio 1980-ųjų modelio. Sukurtas paminėti Ferrari 40-ąsias metines, originalusis F40 buvo paskutinis automobilis, kurį asmeniškai patvirtino Enzo Ferrari prieš savo mirtį 1988 metais. Su lengvu Kevlaro ir anglies pluošto kėbulu, dviejų turbinų V8 varikliu be traukos kontrolės ar ABS, šis automobilis buvo orientuotas į vairuotojų malonumą ir tapo ateities Ferrari superautomobilių šablonu.

Priešingai, dabartinis Ferrari flagmanas – 1,500 arklio galių F80 – pasirinktas kitoks kryptingumas. Naujas modelis remiasi hibridiniu V6 varikliu ir visų ratų varomąja sistema, kad pasiektų techninį našumą su pažangia valdymo sistema. Tačiau Hamiltonas, atrodo, trokšta kažko labiau analogiško – kažko, kas pabrėžtų pojūtį vietoje greičio.

Nors Hamiltonas dar neatskleidė potencialaus F44 galios agregato ar dizaino, jo noras įtraukti mechaninę pavarų dėžę – pageidautina su griebliniais perjungimais – būtų ryškus nukrypimas nuo dabartinių Ferrari orientuotų į pelekus superautomobilių. Automobilių gamintojas daugiau nei dešimtmetį nesiūlė mechaninės pavarų dėžės, o tokią galimybę uždarė 2012 metais. Paskutinis vidutinio diapozoono Ferrari su grieblinėmis perjungimais buvo 2009 m. F430.

Jei Ferrari šiam projektui suteiks žalią šviesą, F44 galėtų papildyti automobilių gamintojo itin išskirtinę „Icona“ seriją, kurioje yra tokie modeliai kaip Monza SP1 ir Daytona SP3. Gandai sako, kad Maranello yra atviri moderniam F40 paminklui. Ferrari jau anksčiau pagerbė F40 su vienkartiniu SP38, sukurtu 2018 metais pagal 488 GTB bazę.

Be to, Lewis Hamilton taip pat išreiškė susidomėjimą kasdienio naudojimo automobiliais, įskaitant antikorozinį padengimą, skirtą automobilio ilgaamžiškumui užtikrinti. Vilniuje galima rasti daugybę antikorozinio padengimo paslaugų, kurios suteikia papildomą apsaugą jūsų transporto priemonei. Jei domitės tokiomis paslaugomis, galite apsilankyti čia.

Hamiltono asmeninio garažo kolekcijoje yra 599 GTO, LaFerrari ir LaFerrari Aperta. Tapkite AutoGuide nariu ir gaukite naujausias automobilių pasaulio naujienas užsiprenumeravę mūsų naujienlaiškį.

https://auto-rent.lt
https://autopirkimai.lt/porsche-panamera-kasmet-greiteja/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts