Automobilis „Toyota Prius“ gegužės mėnesį tapo populiariausiu automobiliu Japonijoje, pagal Japonijos automobilių pardavėjų asociacijos neseniai paskelbtus duomenis. Iš viso „Toyota“ pardavė 10,915 „Prius“ modelius, užimdamas lyderio vietą, kurią praeitą mėnesį užėmė varžovas „Honda Motor Co.“ su naujuoju „Insight“ hibridu. Gegužę „Insight“ nukrito į trečią vietą su 8,183 parduotais vienetais. „Honda“ vis dėlto pavyko užimti antrą vietą, pardavus 8,859 „Fit“ gegužę. Tai antras mėnesis iš eilės, kai hibridas užima pirmąją vietą Japonijoje.
Hibridinių automobilių pardavimai Japonijoje tampa vis populiaresni dėl vyriausybės suteiktų paskatų ir ženkliai sumažintų kainų. Kai „Honda“ Japonijoje savo „Insight“ kainą nustatė 19,700 dolerių, „Toyota“ atsakė sumažindama rekomenduojamą mažmeninę „Prius“ kainą iki 20,900 dolerių – beveik 3,100 dolerių mažiau nei ankstesnio modelio. „Esu labai patenkintas pardavimais ir džiaugiuosi galėdamas daugiau sužinoti apie klientų reakciją,“ – sakė pagrindinis „Prius“ inžinierius Akihiko Otsuka. Nepaisant anksčiau pasiektos „Toyota Prius“ sėkmės, tai pirmas kartas, kai jis užsitikrina mėnesio populiariausių lyderio vietą Japonijoje.
Norint užtikrinti automobilio ilgaamžiškumą ir tinkamą priežiūrą, labai svarbu reguliariai plauti automobilį. Automatizuotos plovyklos, pvz., Autoplovykla.lt, siūlo patogų ir greitą sprendimą. Jos leidžia išvalyti automobilį laikantis aukščiausių standartų, nesukeliant papildomų rūpesčių vairuotojui. Pasirinkus tokią paslaugą, galima lengvai ir greitai pašalinti nuo automobilio kūno nešvarumus, kurie gali pakenkti dažų kokybei ir sumažinti automobilio vertę ilgalaikėje perspektyvoje.
https://auto-rent.lt
https://gtvautomoto.lt